joi, 24 februarie 2022

De DRAGOBETE la Palat

 Cu „inima larg deschisă” am sărbătorit ziua de Dragobete, elevii și profesorii de la cercurile: Cenaclu literar/ Teatru, prof. coord Alina Șandru, Informatică, prof. coord. Ștefania Șoiman,  Atelierul Fanteziei, prof. coord. Marcela Reuț, Dans modern sub îndrumarea doamnei profesoare Marioara Salup, Redacție- Presă, prof. coord. Mihaela Buculei.

Toți am aflat despre tradițiille și obiceiurile legate de această sărbătoare,de unde îi vine denumirea: de la cuvintele slave vechi „dragu-” ‒ drag și „bîti” – a fi (deci a fi drag). Se spunea că de acum începea revigorarea naturii și nu numai, ci și a omului care, cu această ocazie, se primenea.

Ne-am propus și am reușit să facem exerciții de gratitudine, oferind și primind aprecieri,(Îmi place zâmbetul tău! Apreciez felul în care citești! Ce piruete frumoase faci!,Ai un scris foarte fain!, Ești pricepută la asta!),  am citit versuri de iubire, am identificat și ne-am însușit expresii cu și despre *inimă*. Să confecționăm  păpușele din lână albă și roșie a fost un exercițiu de îndemânare distractiv.  Ne-am fotografiat, am dansat și ne-am îndulcit.
Elevi de la Cercul de informatică au realizat în limbajul Python un program care desenează o inimă folosind librăria Turtle. Este un cadou virtual dăruit din toată inima persoanelor iubite!

De DRAGOBETE la Palat ne-am simțit cu toții minunat!