marți, 17 decembrie 2019

SĂRBĂTOARE CU SURPRIZE

Palatul Copiilor a organizat in data de 6 decembrie 2019, spectacolul de Craciun, totul fiind transformat intr- o sarbatoare magica cu dans, cantec si poezie. Andreea, draga noastra prezentatoare, coordonată de doamna prof. Alina Șandru, a deschis spectacolul felicitându-i pe cei ce își serbau onomastica si le-a oferit un prim dar, un moment autentic românesc de Colinde, profesor coordonator Aneculăesei Daniel.
Doi spiriduși ai lui Moș Crăciun ne-au fermecat cu pași de samba și cha cha pe piesele muzicale ˮDeck the Hallsˮ și ˮLast Christmasˮ, prof. coordonator Aida Petrea. Au urmat momente de dans cu formatia Piruet, care  reprezinta grupa de performanta de la cercul de dans clasic, coordonată de dna prof. Mirela Duminică. Am primt zâmbete și voie bună, alături de Vlad și colegele sale. Am ascultat-o pe   Miruna Lupăștean interpretând   ,,Din cer senin” , coordonată de domnul prof. Mihai Lungoci și un dans fermecator cu  temă de Craciun. Am schimbat ritmul și am intrat  într-un  Vis alb, de Otilia Cazimir. Dansurile: ”can - can”, arab, chinezesc, puse in scenă de copiii coordonați de dna prof. Salup Mărioara au stârnit aplauzele celor prezenți. 
La buna desfăurare a spectacolului a contribuit colectivul de cadre didactice de la palatul copiilor, chiar dacă nu au avut implicare directă.
                         Ne-am bucurat cu totii de aceste momente minunate!
Conducerea paltului copiilor mulțumește celor care au sprijinit organizarea acestui spectacol, Centrului Cultural Bucovina - Teatrul ”Matei Vișniec”, partener.
Director,
prof. Biatrice Choleva