vineri, 1 mai 2020

Intâlnirea online a profesorilor de la palatul copiilor

Joi, 30 aprilie 2020, am atins numărul de 20 de participanți pe platforma Zoom, 20 de profesori de la cele două comisii ale palatului copiilor, au participat la întâlnirea online moderată de profesor Choleva Biatrice, director al Palatului Copiilor Suceava. Timp de o oră, am discutat despre modalitățile de comunicare online cu elevii, am urmărit exemple concrete ale colegilor care s-au implicat activ în ultimele 7 săptămâni, unii profesori au împărtășit practici, soluții și preocupările principale din această perioadă. Întâlnirea a confirmat că deși nu există un standard despre cum poate funcționa palatul copiilor în această perioadă, conectarea socio-emoțională cu elevii, planificarea și urmărirea unor obiective de învățare minimale sunt lucruri importante pe care profesorii le pot realiza, chiar și cu resurse minimale. Scopul acestei perioade ar trebui să fie păstrarea legăturilor sociale și emoționale cu elevii, un rol important îl au părinții copiilor. Primul pas este comunicarea cu părinții, care trebuie să fie informați în legătură cu modalitățile de predare online și obiectivele de învățare în această perioadă.














Tot în această săptămână s-a realizat platforma online a palatului copiilor, folosind aplicațiile G Suite for Education ca un tot unitar, sub domeniul instituției, pacosv.ro, pentru toți profesorii palatului copiilor. Doamna prof. Ștefania Șoiman, administratorul rețelei online a palatului, a creat calea de acces online a tuturor profesorilor pe platforma google classroom, (fiecare cadru didactic are acces cu contul nume.prenume@pacosv.ro), cu acces al elevilor la fiecare cerc din cadrul palatului copiilor. Accesul la platformă se face individual, de către fiecare profesor și elev (părinte), pe baza unui cod trimis de profesorul coordonator.
Suntem încrezători că profesorii palatului copiilor accesând platforma Google Classroom, pot realiza comunicarea în timp real profesor – elev, elev – elev, profesor – părinte.